Förlåt för dålig uppdatering!

Hej allihopa! :)
Och FÖRLÅT för en dålig uppdatering :o skäms lite nu faktiskt... Länge sen man skrev nånting
Men Hur har ni det allihopa? bra hoppas jag till skillnad från mig och Louise båda är sjuka..
Men igår va det en jätte bra dag! Började skolan 13:00 då skulle vi upp till 3orna (också frisörer) så skulle dom få fixa våra hår! :) Riktigt trevligt

Lägger upp bild på mitt hår sen! :)

Sen hm... vad har mer hänt... Medeltidshelg i söderköping... hmm... Alla gick omkring med medeltids kläder så va det massa tjohej :) Åkte mest ner för att träffa Andreas :)<3

Och hmm... Dansen har börjat!! :D Jätte bra tränare , en kille , han heter Markus Nilsson Hjort! Jätte duktig är han! (y) men första dans lektionen gick lite sådär , svårt att hänga med i början i en ny grupp men det löser sig! :)
Och igår skulle jag varit på dansen men eftersom både Jocke och jag va sjuka så strunta vi i det
(Jocke är en kompis som jag börja dansen tillsammans med)

Och idag, jaa jag är hemma och är sjuk, Pappa jobbar och Mamma är i skolan, men när hon kommer hem ska vi käka lax :D gott...:) Så ni blir det bara att ta det lugnt , kolla runt lite och lyssna på musik<3

HÄR ÄR HÅRET



6/9-09 Du är underbar gubben<333


PUSS PÅ ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback