SKOLA! :D

Idag har det avrit riktigt niiice i skolan xD haha först blev det att ta en tidigare buss för att träffa Andreas innan skolan men så kom inte buss jäveln :o men vi hann leka ett tag iallafall ;)
Sen blev det lektioner i VP och lunchen och framåt va jävligt niice med tjejerna ;D<333
Mycket garv i caféterian! :D<333 Tack för allt tjejer :D

Sen mötte jag söta Andreas igen på en rast! :O (OTROLIGT)
Då sa jag att han skulle vänta på mig efter skolan och de gjorde han så vi sprang omkring i södertull och på spårvagnen och lyssna på musik och hade jätte mys :D
Riktig trevlig dag ;) Tack för allt bådde Andreas och tjejerna :)<333

Andreas är min nya vän så alla vet :] riktigt goooe kille asså<33333 :D



Andreas! Bara för bilden är cool! ;)<3


PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback