Hejhoppgummisnopp 22:28

Heej bloggen :)

Idag har varit en ganska skön dag, vaknade ganska sent av at det bankade på dörren. Kliver upp och märker att det var mamma och pappa som kom hem.
Så när klockan var 13:00 så höll jag på att städa lite, för det var ju inte helt rent när dom kom hem om man säger så :)
När jag är ensam hemma står det saker lite över allt och ännu lite till.. 

Hur ser det ut när ni är ensamna hemma? 
Är du rädd och ber en kompis sova över ? Eller hur brukar DU göra? 

Klockan slog sen halv 5, och det bar iväg in till stan för att träffa Tobbe och Teo. Jag åkte in med sofie och det var trevligt att träffa dom. Men det blev ju inte att stanna så länge, eftersom jag börjar skolan imorrn :/
Inte alla som har turen att börja imorrn eller några veckor framåt.. :Sxp

Men aja iallafall, när jag och Sofie väl skulle åka hem så var vi jätte nära att missa bussen, har aldig sett Sofie bli så nervös xp Det var ganska roligt, för hon såg en "snygging" och lugnade ner sig (a) 
Det är istort sett vad som har hänt idag :)

Jag och Sofie ska föröka få till en lite bättre design till bloggen och börja uppdatera lite bättre :)(Y)
Men nu ska jag stänga av datorn och äta upp det sista godiset. Hoppas bata på att jag kommer kunna somna, hat haft lite andra vanor nu på lovet, om man säger så xå

Puss //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback