Heejsan alla..

Har inte kunnat uppdatera bloggen så mycket dom senaste dagarna, för har haft fullt upp. Det var ju bland annat första veckan i skolan, jag började nu 2:an på Gymnasiet. Går inriktning Samhäll/ Ekonomi, och tycker det är kanoners. Skulle inte klara det utan vännerna, det är dom som gör att man klarar plugga ♥
Skolan gick bra och alla nya ämnen verkar skapligt roliga :)

Sen har jag också varit på Rix Fm festivalen, i torsdags. Det var inte så jätte rolig, så jag åkte hem ganska skapligt. Var där med några av mina kompisar från klassen :)
Sen i fredags blev det ytterligare en sväng in till staden, blev att gå på augustifestivalen. Regnade som bara den, så fötterna var som russin när jag kom hem. Folket som jag var med var underbart, men otur som vi hade, så var inte vädret det samma..

På lördagen hände inget spec... Städade lite och fixade, men inget annat. Men dagen gick skapligt snabbt iallafall. Så det var ganska skönt att bara gå hemma och strosa, som man så fint säger x D

Idag, Söndag, blev det att åka hem till Sofie en stund :) Åt glass och kollade på Mamma Mia! :)

Nu ska jag kolla på film, ha det bäst!

Love//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback