Förlåt för dålig uppdatering!

Hej alla!

Förlåt att vi inte uppdaterat oss, har haft fullt upp med skolan och allt! Men igår va det skojskoj

Blev Rix Fm festivalen med Joakim och Victoria! Fick se band som Kim, Agnes, Andreas johnsson, EMD, Måns Zelmerlöw, H.E.A.T, och massa fler :) Riktigt kul, mycket roligt folk från nya/gammla klassen, andra gammla vänner med mera man kände :) Sen blev det fyverkerier på kvällen, blev att dom sköt till låtar av Robbie Williams, :) Riktigt bra verkligen!

Imorron blir det hjälpa mamma med stuffu, marknaden, Kina resturang me kusinerna och sedan fyverkerier sen bär det av hemmåt :)

Jag har kommit fram till att jag gillar min nya klass väldigt mycket :) för dom som inte vet går jag frisörlinjen och vi är bara tjejer i vår klass + 1 kille, Hehe men jag har haft en riktigt rolig dag med Linnea, Sofia, Felicia & Lovisa<3
Tack för det<3

Aaaa det va väl det mesta, Om ni har några frågor är det väl bara att ni lämnar en kommentar, ni får gärna göra det ändå :)

Lite bilder från Rix FM



E.M.D Som tar ett hopp upp i luften!





Hela publiken på kvällen, Rikitgt mycket folk





 
H.E.A.T



PUSS



Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är bara "lite" avundsjuk på att du har systemkamera! Mina bilder blev skit xD<3

2009-08-23 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback