Fakta om mig^^

Tänkte att ni kunde få lite basfakta om mig,  .
För det kanske är kul att veta lite om personen som skriver bloggen man läser.

BASBAS:

Namn: Louise Persson
Ålder: 16 (fyller 17 i december nu iår) är alltså 92:a 
Födelsemånad: December... (sent jag vet)
Bor: Men mamma och pappa, mina tre katter och en hund.

Mina mål den här terminen:

* Fixa min lägenhet
* Höja mina betyg                 (i genomsnitt)
* Motionera mera! ;)  ( Jag vet, man säger det typ hela tiden, men nu ska jag bannemig försöka!)
* Försöka få jobb / Tjäna pengar
* Fixa tatuering och piercing
* Att min och sofies blogg får mera läsare 





Om ni har flera frågor, så är det bara att lämna 
en kommentar, så ska jag försöka 
svara på den frågan
 så gott jag kan!


Pussar // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback