Fakta om mig 2 :)

Tänkte att ni kunde få lite basfakta om mig,  .
För det kanske är kul att veta lite om personen som skriver bloggen man läser.

BASBAS:

Namn: Sofie Dahlberg
Ålder: 16 är 93a
Födelsemånad: Aprilbarn ;) Aprilapril din dumma sill :)
Bor: Mammsen, pappsen, syster (ibland) hon har flyttat hemmifrån för att plugga i gälvle, sen har jag 2 katter och 2 hästar, Hästarna är mest systers och mammsens intresse :)

Mina mål den här terminen:

* FÄRGA HÅRET!
* Försöka få bättre betyg
* Försöka träna upp kroppen genem dansen :)
* Försöka inte stressa för mycket och fixa allt jag ska i tid ;)
* Lära känna nya männsikor
* Att min och Louises blogg får mera läsare 





Om ni har flera frågor, så är det bara att lämna 
en kommentar, så ska jag försöka 
svara på den frågan
 så gott jag kan!
PÖSSELIPÖSS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback