Ajajaj, det bultar och det bankar




Heejsan allihoppa :)

Idag har det varit en ganska slapp dag och första dagen i skolan. Vi började klockan 11:20, med en samling. Sen var det kort information och sen slutade vi. Jag, alice, lorra, barna, elin och wilma ska åka till Tyreslöt imorrn, med dom nya ettorna som ska gå samhäll och estet. Det ska bli ganska roligt :)
Skönt att bara komma ifrån skolan (a)

Efter att vi fått reda på det så drog jag hem, sen blev det att sätta sig vid datan en stund. Sen åkte jag och mamma ner och handlade lite, man måste ha med sig lita packning imorrn. Så blev lite handlat :)
Sen efter att det så blev det tandläkaren.. ( Drog ut en tand).... Inte kul..
Men aja, vill man ha fina tänder så får man väll lida lite.. 

Nu är jag hemma och ska packa lite och vänta tills klockan blir 7 så att jag får äta! ÄR HUNGRIG! :D
Så kommer inte blogga på några dagar, för vi ska sova där.

Ha det bäst så länge ♥ //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback